Patronat medialny 2019

Fire Talk - Future in Space - Jaka czeka nas przyszłość w kosmosie?

AstronautykaKosmos jest fascynujący! Czasem, kiedy wydaje nam się, że już chociaż trochę go poznaliśmy, odkrywamy kolejne przełomowe zjawiska, które całkowicie zaprzeczają naszym wcześniejszym przypuszczeniom. Pragniemy eksplorować galaktykę, podróżować w przestworzach i badać nowe formy życia. Ale czy mamy szansę poznać dobrze chociaż kawałek tej fascynującej przestrzeni? Na jakim etapie jesteśmy - co już wiemy, a czego nie dowiemy się nigdy? Czy przyszłość w komosie to zbliżająca się wielkimi krokami rzeczywistość, czy tylko książkowa utopia?

Fire Talk - Future in Space odbędzie się już 26 lipca

Jaka czeka nas przyszłość w kosmosie? I czy w ogóle nas czeka? O tym porozmawiamy już w czwartek, 26 lipca o godz. 18:30 podczas Fire Talk - Future in Space. Adres: HubHub (Warszawa) ul. Postępu 14.

Organizatorem wydarzenia jest firma Sharpeo, która od lipca 2017 roku koordynuje spotkania technologiczne i porusza ciekawe tematy związane z IT, łącząc specjalistów z całego świata.

W tej edycji wystąpią między innymi:

* Dr Grzegorz Brona
- Prezes Polskiej Agencji Kosmicznej, współzałożyciel i były prezes zarządu firmy działającej w branży kosmicznej (odpowiedzialnej m.in. za budowę pierwszego polskiego komercyjnego satelity),

* Karol Kowalczuk - wynalazca, zwycięzca programu Kapitalny pomysł, twórca leczniczych gogli i złoty medalista Międzynarodowej Wystawy Wynalazków i Innowacji w Warszawie,

* Kamil Muzyka - doktorant w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk, Współprowadzący Prawo i Kosmos - Prawo Kosmiczne, Krajowy Punkt Kontaktowy SGAC,

* Dr Agata Kołodziejczyk - przewodnicząca Rady Naukowej Habitatu Lunares, współzałożycielka i członek zarządu spółki Space Garden, z którą w lipcu otworzyła pierwszą w Polsce analogową bazę kosmiczną Lunares.

Eksperci przedstawią krótkie (20’) prezentacje. Wydarzenie zakończy się sesją networkingową, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać i dopytać speakerów o interesujące kwestie.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, aby wziąć w nim udział wystarczy zarejestrować się za pomocą formularza na stronie: sharpeo.com/firetalk-register.

Dołączając do wydarzenia na portalu Facebook, będziecie na bieżąco ze wszystkimi informacjami: facebook.com

Patroni medialni:

gazeta-msp.pl
biznes2biznes.com
ZachodnieMazowsze.info
Astronomia24.com
Kosmicznapropaganda.pl
news.astronet.pl
CodingTime.pl
SciezkaProgramisty.pl

Partner wydarzenia:
HubHub

Źródło: Fire Talk - Future in Space.