Patronat medialny 2020

dr Tomasz Rożek poprowadzi program Sonda 2!

AstronomiaW marcu na antenie TVP 2 zadebiutuje Sonda 2 – program popularnonaukowy mający nawiązywać do znanego i cenionego oryginału „Sonda” prowadzonego w latach 1977-1989 przez Andrzeja Kurka i Zdzisława Kamińskiego. Prowadzącym wybrano dr Tomasza Rożka, który nie ukrywa, że chciałby, by program był kontynuacją pierwowzoru. W nowej odsłonie zobaczymy być może również porównanie wiedzy przedstawianej ponad 25 lat temu z tą, którą dysponujemy dziś. Nie da się ukryć, że brzmi ciekawie.

Sonda 2 trafi na antenę TVP 2 w już w marcu 2016

W telewizji wśród programów rozrywkowych trudno znaleźć dobry program popularnonaukowy. Rok temu informowaliśmy, że na regionalnych kanałach TVP zadebiutuje Astronarium. Pozytywnie przyjęty program był jednak jednym z nielicznych, z których mogliśmy wynieść naprawdę solidną porcję wiedzy. W marcu tego roku niedosyt ma wyeliminować Sonda 2! Program powraca po ponad 25 latach w nowej odsłonie! Doceniany duet – złożony z Andrzeja Kurka i Zdzisława Kamińskiego zastąpi dr Tomasz Rożek, który w Dzień Dobry TVN opowiadał o ciekawostkach ze świata nauki. Swoim wyjątkowym stylem potrafił przyciągnąć i zainteresować widzów - nie można zapomnieć, że tych uzależnionych od ciekawostek przekazywanych przez dr Rożka z tygodnia na tydzień przybywało. Jesteśmy więc przekonani, że prowadzący sprawdzi się w roli lidera programu Sonda 2, który już wkrótce wieczorami będzie gościć na ekranie TVP 2.

dr Tomasz Rożek z wykształcenia jestem fizykiem a z zawodu dziennikarzem naukowym. Jest autorem książek „Nauka – po prostu. Wywiady z wybitnymi”, którą uznano za najlepszą książkę popularno-naukową sezonu 2010-2011, „Nauka – to lubię. Od ziarnka piasku do gwiazd” i „Kosmos” – pierwszej części trylogii. W Dzień Dobry TVN opowiadał w oryginalny sposób o ciekawostkach ze świata nauki, ponadto jest współzałożycielem stowarzyszenia Śląska Kawiarnia Naukowa i szefem działu "Nauka i gospodarka" w tygodniku "Gość Niedzielny".

Źródło: Astronomia24