50 idei, które powinieneś znać - Nauki ścisłe

50 idei, które powinieneś znać to seria książek wprowadzająca wszystkich początkujących w świat m.in. psychologii, architektury, etyki, sztuki, fizyk, astronomii czy nauk ścisłych. Wydawnictwo PWN zadbało, by cykl był bardzo rozbudowany, czego efektem jest aż 25 części dostępnych na naszym rynku. Egzemplarz, który tym razem chcemy Wam zaprezentować trafił do sklepów w maju 2021 roku i wprowadza nas w świat nauk ścisłych pełnych twierdzeń, zasad i teorii.

astronomia24
Gwarancją jakości jest wypuszczenie książki pod skrzydłami Wydawnictwa PWN, które przyzwyczaiło nas do kreowania niezwykle cennych treści.

50 idei, które powinieneś znać. Nauki ścisłe prezentuje najważniejsze odkrycia z dziedziny fizyki, biologii, chemii i technologii, a także krótkie biogramy z życia naukowców, którzy przyczynili się do rozwoju współczesnego świata. Odbiorca bez większego kłopotu poradzi sobie z treścią przygotowaną przez autora. Nie da się ukryć, że po ten egzemplarz sięgną z pewnością studenci, czy inne osoby związane ze światem nauk ścisłych. W ramach lektury otrzymujemy dostęp do świetnie opracowanej treści, w ramach której omawiane są chociażby: twierdzenie Fermata, zasady dynamiki Newtona czy teoria strun. Książka omawia również szereg odkrywców w tym m.in. pierwszych biologów, którym udała się sztuka klonowania. Na ile to możliwe - podobnie jak w przypadku odsłony omawiającej świat astronomii, także w przypadku nauk ścisłych starano się zachować przystępną formę przekazu. By nie przytłoczyć odbiorcy całość udało się zamknąć na niewiele ponad 240 stronach pokrytych twardą okładką. Nie da się ukryć, że pomimo to zakres jaki poruszono w książce jest odpowiednio szeroki.

astronomia24
Na ile to możliwe w przypadku nauk ścisłych starano się zachować przystępną formę przekazu

„50 idei, które powinieneś znać” to doskonały tytuł dla serii, której celem jest rzeczowe i nieodstraszające wprowadzenie odbiorcy w intrygujący go świat. W tym przypadku - świat nauk ścisłych, który z pewnością jest częścią życia wielu studentów lub osób o zainteresowaniach mających związek z tymi dziedzinami nauk. Gwarancją jakości jest rzecz jasna wypuszczenie książki pod skrzydłami Wydawnictwa PWN, które przyzwyczaiło nas do kreowania niezwykle cennych treści.

Wydanie: Warszawa: 1, 2021